Reagerer på pizzakampanje i Haugesund
Produsenten av Beatles-filmen reagerer ifølge VG kraftig på at pizzakjeden Dolly Dimples kjører Beatles-kampanje kort tid før premieren på filmen. Nå må kjeden endre kampanjen
Av Egil M Solberg | 17.08.2014 10:47:21
Beatles-filmen vises for første gang for pressen under filmfestivalen i Haugesund i dag.
Samtidig starter nå pizzakjeden Dolly Dimples en kampanje som lokker med «Beatles-deal» og «Sgt. Pepperoni». Det har ifølge avisa fått Beatles-produsent Jørgen Storm Rosenberg til å reagere.
– De kontaktet oss i juni for å få til et samarbeid. Vi takket nei fordi Dolly Dimples ikke har noe med Beatles-universet å gjøre. Vi er redde for at det skader filmens rykte at folk tror vi har «solgt oss» til en pizzakjede, sier Storm Rosenberg til VG.
Av Egil M Solberg | 17.08.2014 kl.12:47









